loading...
مجله اینترنتی 7 ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ایمیل های شما برای شرکت در مسابقه 6 348 shahram
هدر لایه باز با موضوع تفریحی سری اول 0 196 shahram
4 کد کاربردی و مفید برای وبلاگ یا وب سایت 0 154 shahram
کد بنر گوشه باقابلیت مخفی کردن بنر و باز شدن لینک 0 110 shahram
کد اسلایدر زیبای آخرین نظرات 0 147 shahram
ابزار گوگل پلاس حرفه ای و زیبا 0 145 shahram
کد تبلیغات متنی برای تمام سیستم ها 0 162 shahram
دربی تهران (( بنظر شما کدوم تیم میبره؟ )) 1 157 shahram
ایجاد امکانات در انجمن 0 110 shahram
سایت طراحیون مسدود شد 1 175 shahram
جلوگیری از کپی کردن مطالب 1 151 soft
عکس جدید امیر آقایی با ظاهری متفاوت در رودخانه 2 174 soft
ترول های با مزه سری اول 2 176 soft
تاپیک جامع سفارش کاور برای شبکه اجتماعی به رایگان 2 254 soft
کسی هست یه قالب خوب به من معرفی کنه 1 166 shahram
طراحی رایگان بنر برای کاربران انجمن 3 353 shahram
نوشته بصورت نئون 0 118 shahram
حرکت متن در نوار وضعیت 0 94 shahram
بارش برف 0 97 shahram
پیام خوش امد گویی 0 99 shahram
کد قفل کردن راست کليک 0 89 shahram
دانلود اکشن حرفه ای برای زیباتر کردن عکس 0 108 sam17
قالب کامل عکس چت 0 140 shahram
قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم 0 109 shahram
اسکریپت وبلاگدهی وطن بلاگ نسخه 4.1 همراه با آموزش نصب 0 97 shahram
میگم یه وقت زشت نباشه ! ( طنز ) 2 147 shahram
تصادف وحشتناک تریلی با 25 خودرو در تبریز !+ تصاویر 2 141 shahram
دوست داری تو کدوم موقعیت باشی ( طنز ) 2 155 shahram
اوباما رو ببین !!! 2 132 shahram
اگه می تونی این جمله ها رو تکرار کن !!! 1 90 morebi
علیرضا بازدید : 77 1393/04/31 نظرات (0)

 

فروردین ماه:

ممکن است که شما از حرفهای دیگران و خواسته‌هایی که ازتان دارند خسته شده باشید، در عین حال که آروزی واقعی شما این است که زمان کمی را به خودتان اختصاص دهید. متأسفانه شما نمی‌توانید از زیر بار فعالیتهای اجتماعی که دیگران شما را در آن شرایط قرار داده‌اند فرار کنید. انرژی‌تان را بیهوده هدر ندهید، برای اینکه یک گفتگوی معنوی امروز می‌تواند چیز بسیار مهمی در مورد ارزش کارهایتان بهتان بیاموزد.

 

اردیبهشت ماه:

امروز پافشاری کردن روی اعتقاداتان، چه در محل کار، خانه و یا اجتماع که باشد باعث بالا رفتن قدرت شما می‌شود. روش خاص شما برای نگاه کردن به جهان می‌تواند برای دیگران هم الهام بخش باشد، بنابراین وقتی در مورد نگرش خود نسبت به آینده صحبت می‌کنید، هیچ حقیقتی را مخفی نکنید. با فکر کردن به نگرانی‌ها و آرزوهای بیهوده و به درد نخور وقتتان را تلف نکنید. در عوض فقط لحظه حال را درک کرده و رهبری تمام کسانی که می‌خواهند از شما پیروی کنند را برعهده بگیرید.

 

خرداد ماه:

شما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و نکات مبهم زیادی نیز به صورت سربسته باقی مانده‌اند. حتی اگر بی‌صبرانه منتظر شروع کردن کارهایتان هستید، الان بهتر است که اصلاً کاری انجام ندهید و یک برنامه تفریحی تدارک ببینید. در عین حال به موقع خودش به فکر اهدافتان هم باشید. به جای اینکه برخلاف جریان آب شنا کنید، خودتان را به دست آن بسپارید.

 

تیر ماه:

امروز لازم است که اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی این کار را بکنید. فکر و ایده شما این است که باید پول کمتری برای انجام دادن تفریح‌ها و کارهایی که خیلی بهشان علاقه دارید خرج کنید. پیام امروز برای شما این است: جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن از پول خرج کردن اضافی جلوگیری می‌کند. اما اگر می‌خواهید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید یا باید درخواست اضافه حقوق داده یا اینکه به دنبال شغل دوم باشید.

 

مرداد ماه:

تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می‌دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده‌اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می‌آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

 

شهریور ماه:

امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد که ممکن است فرصت کار کردن و یا تفریح کردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول کنید، هم کمتر خسته می‌شوید و هم می‌توانید به جای استفاده کردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره کنید.

 

مهر ماه:

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

 

آبان ماه:

اگرچه شما الان در نظر افراد دیگر ظاهر آرام و ساکتی دارید، اما نمونه بسیار خوبی برای افراد دیگر هستید (در مورد اینکه چرا باید هنگام قضاوت کردن در مورد کتاب از روی جلد آن احتیاط کنند!). در زیر ظاهر آرام و متینتان شور و غوغایی برپا است و شما احتمالا سعی می‌کنید که آن را پنهان کرده و بروز ندهید. به جای تلاش برای فروخواباندن افکارتان، به خودتان قول دهید که ابدا هیچ کاری نکرده و فقط خودتان را با آنها سرگرم کنید.

 

آذر ماه:

امروز رویاها و خیالات شما آنقدر نزدیک و قابل لمس به نظر می‌رسند که شما می‌توانید آنها را لمس کنید و آنقدر واقعی هستند که نمی‌توانید بین آنها با آنچه در واقعیت اتفاق می‌افتد تمایز قائل شوید. امروز اعتماد کردن به حس ششم از تکیه کردن بر واقعیت برای شما مهم‌تر است، چرا که شما با نشانه‌های سمبلیک که در ذهنتان شکل می‌گیرند هماهنگ هستید. به جای اینکه به دنبال برنامه‌های منطقی بروید، فقط با توجه به حس خود کار کنید. بعدها که فکرتان منطقی‌تر شد به اندازه کافی وقت دارید که دنبال این برنامه‌ها بروید.

 

دی ماه:

 گفته شده که علامت میزان به وجود آورنده تعادل در دنیای شماست. اگر این گفته حقیقت داشته باشد پس امروز می‌توان پیشنهاد جدیدی به شما داد، برای اینکه این عدم توازنی که اخیراً برایتان ایجاد شده به شما اجازه استراحت کردن نمی‌دهد. در یک لحظه شما به سمت موضوعی جدید کشیده می‌شوید. لحظه بعد شما کنار کشیده و از خلوت خود بیرون نمی‌آیید. اگرچه هماهنگی‌ای که در نهایت به وجود می‌آید زودگذر است، با این حال اگر شما عملکردهای افراطی‌تان را متعادل کنید احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

بهمن ماه:

 شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

 

اسفند ماه:

 اگر امروز از شما خواستند که نقش یک میانجی و واسطه را بازی کنید، فقط به خاطر اینکه نمی‌دانید چقدر می‌توانید بهشان کمک کنید، جا نزنید. درعوض کاری را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید و شنونده‌ای دلسوز باشید. فقط آنجا حضور داشته باشید و صادقانه نظرات خود را به آنها بگویید. توجه و علاقه شما به نیازهای دیگران باعث ایجاد تفاوت‌های بزرگی می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1162
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 789
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,768
  • بازدید ماه : 10,989
  • بازدید سال : 73,452
  • بازدید کلی : 1,403,737