loading...
مجله اینترنتی 7 ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ایمیل های شما برای شرکت در مسابقه 6 334 shahram
هدر لایه باز با موضوع تفریحی سری اول 0 189 shahram
4 کد کاربردی و مفید برای وبلاگ یا وب سایت 0 149 shahram
کد بنر گوشه باقابلیت مخفی کردن بنر و باز شدن لینک 0 106 shahram
کد اسلایدر زیبای آخرین نظرات 0 142 shahram
ابزار گوگل پلاس حرفه ای و زیبا 0 138 shahram
کد تبلیغات متنی برای تمام سیستم ها 0 157 shahram
دربی تهران (( بنظر شما کدوم تیم میبره؟ )) 1 148 shahram
ایجاد امکانات در انجمن 0 104 shahram
سایت طراحیون مسدود شد 1 165 shahram
جلوگیری از کپی کردن مطالب 1 147 soft
عکس جدید امیر آقایی با ظاهری متفاوت در رودخانه 2 161 soft
ترول های با مزه سری اول 2 170 soft
تاپیک جامع سفارش کاور برای شبکه اجتماعی به رایگان 2 244 soft
کسی هست یه قالب خوب به من معرفی کنه 1 154 shahram
طراحی رایگان بنر برای کاربران انجمن 3 342 shahram
نوشته بصورت نئون 0 114 shahram
حرکت متن در نوار وضعیت 0 89 shahram
بارش برف 0 94 shahram
پیام خوش امد گویی 0 97 shahram
کد قفل کردن راست کليک 0 84 shahram
دانلود اکشن حرفه ای برای زیباتر کردن عکس 0 105 sam17
قالب کامل عکس چت 0 135 shahram
قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم 0 107 shahram
اسکریپت وبلاگدهی وطن بلاگ نسخه 4.1 همراه با آموزش نصب 0 94 shahram
میگم یه وقت زشت نباشه ! ( طنز ) 2 140 shahram
تصادف وحشتناک تریلی با 25 خودرو در تبریز !+ تصاویر 2 134 shahram
دوست داری تو کدوم موقعیت باشی ( طنز ) 2 148 shahram
اوباما رو ببین !!! 2 126 shahram
اگه می تونی این جمله ها رو تکرار کن !!! 1 87 morebi
علیرضا بازدید : 272 1393/08/08 نظرات (0)

 

نکات مشخصی در زندگی هر دختری وجود دارد که فقط می تواند آن را از مادر خود بیاموزد. از آنجایی که مادربزرگ از لحاظ سنی به اندازه کافی نزدیک نیست، خواهر نیز ممکن است به اندازه کافی بالغ نشده باشد. به همین دلیل است که مادر باید یک گفتگوی صمیمانه با دخترش درباره احساسات و قلب صحبت کند. در اینجا 5 مورد از  11 مورد مهمترین چیزهایی که دختران جوان باید درباره عشق بدانند و اینکه چگونه آن را ابراز نمایند، آمده است ...

 

علیرضا بازدید : 215 1393/06/03 نظرات (0)

 

نا امیدی همچون دنیای تاریکی است که فرد را گرفتار اندیشه های غلط، غیرمنطقی و ترسناک می کند. افکار تخریب کننده معمولا زمانی بشدت خود را نشان می دهد که فرد گرفتار افسردگی و ناامیدی شده باشد. درحالی که چنین فردی در روشنایی ذهن هرگز رفتارهای پراز ناامیدی از خود بروز نمی دهد و حتی آنها را بسیار پوچ و بی معنی می داند.

 

علیرضا بازدید : 182 1393/04/20 نظرات (0)

 

گاهی اوقات در زندگی، انسان نیاز به لباس و یا به دنبال آرایش های گران قیمت نیست و باید خودش بهتر به نظر برسد. شما فقط باید شیوه زندگی خود را طوری تنظیم کنید که از درون سالم و سرحال بنظر برسید. پس، اگر درونتان بسیار آشفته است، از صورت و پوست مشخص می شود. درمان این کار بسیار راحت است و با شیوه های آسان انجام می شود. در اینجا چند شیوه را برایتان آموزش میدهیم که اگر آنها را بکارببرید هر روز جذاب تر شوید.

 

علیرضا بازدید : 361 1393/03/23 نظرات (0)

 

بعد از تولد نوزاد آقایان با حقیقتی روبه رو می شوند که شاید پذیرفتن آن خیلی ساده نباشد؛ آن ها پدر شده اند، با مسئولیت های جدید و انتظارات تازه! برای برخی آقایان قبول این تغییر و تحول آسان است و به محض آن که فرزندشان را در آغوش می گیرند و از بیمارستان خارج می شوند، رخ می دهد. اما برای برخی دیگر چند روزی زمان لازم است. به هر حال دیر یا زود هر مردی متوجه می شود که بعد از زایمان همسرش زندگی اش تغییر کرده است و هر روز با مسائل جدید و تجربه های عجیبی مواجه خواهد شد.

 

علیرضا بازدید : 325 1393/01/26 نظرات (0)

 

"به نظر می رسد میزان شادی در  زنان نسبت به مردان کمتر است ، به نظر شما علت اصلی آن چیست ؟ دلایل زیادی شامل مسایل اجتماعی، خانوادگی ، فرهنگی و...دراین امر دخیل هستند  ،اما ما به بررسی برخی علل فردی شاد نبودن بانوان می پردازیم ، البته توجه داشته باشید که این مسئله درمورد همه خانم ها صدق نمی کند ولی باید این مشکل را بپذیریم تا برای حل آن راهکارهای درستی اتخاذ کنیم "

 

علیرضا بازدید : 241 1393/01/10 نظرات (0)

 

اگر چه هیچ نسخه ثابت و از پیش تعیین شده ای برای همه انسان ها به صورت یکسان وجود ندارد که بر اساس عمل به آن بتوان مشکلات زندگی را کم کرد و از لحظات آن لذت بیشتری برد اما اطلاع از برخی راهبرد ها و به کار گرفتنشان می تواند برای تعداد زیادی از افراد در این راه، مفید باشد. این راهبرد ها را بخوانید و به کار گیرید؛ شاید شما جزو همان افراد باشید.

در بهبود تجربه زندگی نه تنها جهان بینی افراد بلکه عوامل بسیاری دخیل است. به نوشته گراف مدیا؛ انسان ها با انجام برخی کار ها می توانند لذت بیشتری از زندگی ببرند و تا حدی نگرش خود را تغییر دهند:

1 - مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید

شرایط و ژنتیک را فراموش کنید. گذشته، مسائل مالی، محدودیت های جسمی و هر عامل دیگری که می تواند به عنوان بهانه به کار رود را از یاد ببرید. چنانچه در مسائل مختلف به دنبال بهانه آوردن هستید حالت ذهنی شما مانند یک قربانیِ درمانده شده است. مسئولیت خویش را بپذیرید تا بتوانید مهار زندگی خود را در دست گیرید.

2 - بدنبال کشف ارتباطات باشید

تجربه امروز شما از زندگی حاصل تفکرات، اعمال و تصمیماتی است که در طول مسیر اتخاذ کرده اید. آن ها را شناسایی کنید و آنچه به کار نمی آید را تغییر دهید. چنانچه نتایج متفاوتی می خواهید باید طرز تفکر، اعمال و تصمیمات خود را تغییر دهید. انجام زنجیره تکراری آنچه تاکنون انجام می داده اید نتایج جدیدی به همراه نخواهد داشت.

3 - خودتان را بشناسید

تا وقتی خود را به صورت ریشه ای و عمیق نشناسید نمی توانید یک زندگی پرمعنا و سرشار از رضایتمندی را تجربه کنید. بودن در سودای رویاهای دیگران شما را خشنود نخواهد ساخت. زندگی کردن با معیارهای دیگران آرامش درونی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. برای بهبود کیفیت زندگی خود شناسی عاملی اساسی است.

4 - عمیق ترین علایق خود را بیابید

همه ما علایقی داریم، اما اغلب اوقات آن ها را در اعماق وجودمان دفن کرده ایم. زیرا سالیان دراز به جای آنچه می خواسته ایم، آنچه از ما انتظار می رفته را انجام داده ایم. اشکالی ندارد آنچه باید انجام شود را کامل کرد. با این وجود، این کار در طولانی مدت علایقمان را به پس زمینه می فرستد. شما باید با علایقتان ارتباط دوباره برقرار کنید.

5 - مفهوم «کمبود» را از یاد ببرید

این مفهوم تنها در ذهن شما وجود دارد، اما تمامی جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد. زندگی پر از نعمت و فراوانی است. در مواردی که فکر می کنید قادر به تجربه یا انجام آن ها هستید فکر کردن درباره محدودیت ها را کنار بگذارید. در زندگی، فرصت های بیشماری وجود دارند. خود را محدود نکنید.

6 - مهارت های زندگی را برای حصول به نتایج دلخواه فرا بگیرید

چنانچه مهارت های کنونی کیفیت دلخواه را در زندگی به همراه نداشته اند طبیعتا باید مهارت های جدیدی بیاموزید. برای هر کاری مهارت های اثبات شده وجود دارند و داشتن زندگی بهتر نیز از استثناء نیست.

7 - همت و پشتکار داشته باشید

زندگی آنچه می دانید یا دارید نیست. زندگی نتیجه اعمال شماست. دانستن ۶ راهبرد اول این لیست چیزی را تغییر نمی دهد. تنها با عمل کردن می توان به نتیجه رسید. چنانچه به نتیجه دلخواه نرسیدید، تغییر ایجاد کنید و تلاش بیشتری کنید. از میان تمامی مواردی که افراد دارای زندگی ناامیدانه را از افراد دارای زندگی معنادار جدا می کنند، داشتن پشتکار و عملکرد مستمر اساسی ترین عامل است. دانشی که با عمل همراه نباشد چیزی جز داده خام و بیمصرف نیست. هر روز به تلاش خود ادامه دهید.

به نظر شما موارد گفته شده یک طومار طولانی هستند؟

حتی اگر اینچنین باشد، آیا ارزشش را ندارد؟ این یک ویژگی دیگر افرادی است که زندگی آن ها فوق العاده به نظر می رسد. آن ها مشتاق یادگیری اند و حاضرند بهای آن را بپردازند. آن ها به دنبال یک زندگی با ارزش هستند. آیا شما نیز چنین حسی دارید؟ آیا حاضرید ناامیدی را پشت سر بگذارید و به عده اندکی که زندگی را یک تجربه و چالش فوق العاده و پر از پاداش می پندارند بپیوندید؟

اگر چنین است، چرا از همین هفت راهبرد شروع نکنید؟ زندگی شما می تواند هر آنچه می خواهید باشد اما تا وقتی که خودتان اینکار را نکنید اتفاقی نخواهد افتاد. بهتر است همین الان دست به کار شوید

 

منبع: جام جم آنلاین

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1162
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 789
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 138
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 360
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,773
  • بازدید ماه : 1,260
  • بازدید سال : 63,723
  • بازدید کلی : 1,394,008