loading...
مجله اینترنتی 7 ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ایمیل های شما برای شرکت در مسابقه 6 351 shahram
هدر لایه باز با موضوع تفریحی سری اول 0 196 shahram
4 کد کاربردی و مفید برای وبلاگ یا وب سایت 0 154 shahram
کد بنر گوشه باقابلیت مخفی کردن بنر و باز شدن لینک 0 110 shahram
کد اسلایدر زیبای آخرین نظرات 0 148 shahram
ابزار گوگل پلاس حرفه ای و زیبا 0 145 shahram
کد تبلیغات متنی برای تمام سیستم ها 0 162 shahram
دربی تهران (( بنظر شما کدوم تیم میبره؟ )) 1 157 shahram
ایجاد امکانات در انجمن 0 110 shahram
سایت طراحیون مسدود شد 1 175 shahram
جلوگیری از کپی کردن مطالب 1 151 soft
عکس جدید امیر آقایی با ظاهری متفاوت در رودخانه 2 174 soft
ترول های با مزه سری اول 2 177 soft
تاپیک جامع سفارش کاور برای شبکه اجتماعی به رایگان 2 254 soft
کسی هست یه قالب خوب به من معرفی کنه 1 166 shahram
طراحی رایگان بنر برای کاربران انجمن 3 354 shahram
نوشته بصورت نئون 0 118 shahram
حرکت متن در نوار وضعیت 0 94 shahram
بارش برف 0 97 shahram
پیام خوش امد گویی 0 100 shahram
کد قفل کردن راست کليک 0 90 shahram
دانلود اکشن حرفه ای برای زیباتر کردن عکس 0 108 sam17
قالب کامل عکس چت 0 140 shahram
قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم 0 109 shahram
اسکریپت وبلاگدهی وطن بلاگ نسخه 4.1 همراه با آموزش نصب 0 97 shahram
میگم یه وقت زشت نباشه ! ( طنز ) 2 148 shahram
تصادف وحشتناک تریلی با 25 خودرو در تبریز !+ تصاویر 2 141 shahram
دوست داری تو کدوم موقعیت باشی ( طنز ) 2 156 shahram
اوباما رو ببین !!! 2 134 shahram
اگه می تونی این جمله ها رو تکرار کن !!! 1 90 morebi
علیرضا بازدید : 153 1393/01/02 نظرات (0)

بهار رسید

و هوا پر شده ست از “دوستت دارم”هایی که برایت به دست باد سپرده ام

مبادا پنجره ات بسته باشد !

عیدت مبارک

------------------------------------------------------

اندر دل من مها، دل افروز تویی

یاران هستند لیک، دلسوز تویی

شادند جهانیان به نوروز به عید

عید من، نوروز من امروز تویی

------------------------------------------------------

میدونی عید یعنی چی؟

ع=عزیزم

ی=یادت نره

د=دوست دارم

عید نوروز پیشاپیش مبارک عزیزم

------------------------------------------------------

مثل هر سال تا همیشه

با تو این عید هم باز خاطره میشه . . .

عیدت مبارک

------------------------------------------------------

لحظه های هستی من از تو پر شده ست

در تمام روز در تمام شب در تمام هفته

در تمام ماه در تمام سالی که گذشت

نازنین من . . .

نوروز مبارک

------------------------------------------------------

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید / عید بر چهره چون ماه تو می باید دید

نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت / سال نو با طرب و غلغله شوق دمید

------------------------------------------------------

درخت های دلم بی تو شکوفه نمیکنند

بهار من بهارت مبارک ^.^

------------------------------------------------------

بهار ثانیه ثانیه میرسد

و اینجا کیست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری دوستت دارد . . .

سال نو مبارک باد

------------------------------------------------------

قدیمیا میگن وقتی بهار داره نزدیک میشه چندروز مونده به اومدنش باید گل رو خبر کرد

خواستم خبرت کرده باشم . . .

بهار قشنگت پیشاپیش مبارک

------------------------------------------------------

حالا ما که هیچ !

اما امیدوارم عکس های شما توی سال جدید ۲ نفره باشه !

عیدت مبارک

------------------------------------------------------

زلال ترین شبنم شادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم

نه برای امروزت ، بلکه برای فردای هر روزت . . .

عیدت مبارک

------------------------------------------------------

هدیه سال نو میتونه خیلی چیزا باشه

میتونه چیز خاصی هم نباشه !

برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه

و برای من دیدن تو !

نوروز 1393 مبارک

------------------------------------------------------

درخت های دلم بی تو شکوفه نمیکنند...

بهار من بهارت مبارک.

------------------------------------------------------

در بهاری که پر از معجزه و احساس است

هفت سینم ، سین سیمای تو را کم دارد

سال نو مبارک

------------------------------------------------------

قدیمیا میگن وقتی بهار داره نزدیک میشه چندروز مونده به اومدنش باید گل رو خبر کرد. خواستم خبرت کرده باشم. بهار قشنگت پیشاپیش مبارک

------------------------------------------------------

تحویل نمیگیرم سالی را که بدون تو تحویل شود :-*

------------------------------------------------------

ﺳﻨﮕﯽ ﺷﺪﻥ ﺩﻟﻢ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺳﯿـــــــــــﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﯼ ﺍﻣﺴﺎﻝ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ

------------------------------------------------------

دوستم بدار نه برای سرگرمیت

دوستم بدار نه برای اشک ریختنت در خزان زندگیم

دوستم بدار ولی هرگز نگو دوستت دارم

دوستم بدار همانگونه که دوستت دارم

**عیــــــــدت مبارک بهــــــــــار زندگیـــــــــــم**

------------------------------------------------------

تو باشی و هوای بهار و من

قدم به قدم فدایت می شوم

تو باشی ، از لحظه های دلتنگی جلو می زنم

به تمام درهای بسته دهن کجی می کنم

به بن بست ها ، به خیابان هایی همه با یک نام …

دوست دارم تو باشی و من نشانی ها را گم کنم ، راه خانه را هم ندانم تا همه بفهمند برای من کم حواس خانه آن جاست که تو باشی و من قدم به قدم فدایت شوم !

------------------------------------------------------

بهار هم که نباشد ، من به مهربانی تو ای دوست ، از شکوفه لبریزم !

------------------------------------------------------

تقویم امسال من باز هم سپید ماند…

اتفاق ها منتظر تو اند !

------------------------------------------------------

شاید امسال دست در دست بهار آمدی

در را باز می گذارم

اگر لحظه تحویل خواب ماندم ، بیا داخل ، کسی نیست ؛ بیدارم کن !

------------------------------------------------------

هفت سینم سین سیمایت را کم دارد !

------------------------------------------------------

بهار تویی که می آیی ، که می نشینی کنار هفت سین

نگاهت می کنم و سبز می شوم !

بهار چشمهای توست که شکوفه می پاشد بر من

بهار تویی که می آیی ، که نو می شوی در دلم هر سال

بهار تویی که می آیی …

------------------------------------------------------

بر سفره ی هفت سین نشستن نیکوست

هم سنبل و سیب و دود کُندر خوشبوست

افسوس که هر سفره کنارش خالی ست

از پاره دلی گمشده یا همدم و دوست …

------------------------------------------------------

به لباسهایی فکر می کنم که خریده ام

اما تو نیستی که ببینی …

------------------------------------------------------

تکان می دهد خانه را سالی که می آید …

سرگرمیِ خوبیست : تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم و آغاز می شود سال تنهایی !

------------------------------------------------------

جاودان باد سایه عزیزانی که شادی را علتند نه شریک و غم را شریکند نه دلیل !

نوروزتان پر ز شادی و عاری از غم باد …

------------------------------------------------------

ماییم و هفت سینی که امسال شش سین دارد

چرا که سبزی حضور تو درخانه نیست !

------------------------------------------------------

ماه من چهره برافروز که آمد شب عید

عید بر چهره چون ماه تو می باید دید

نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت

سال نو با طرب و غلغله شوق دمید

------------------------------------------------------

تو بخند تا سراسیمه شود بویِ بهار …

------------------------------------------------------

برایم مثل همین “بهار” می مانی

آمدنت را همیشه تحویل میگیرم …

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1162
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 789
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,255
  • بازدید ماه : 11,476
  • بازدید سال : 73,939
  • بازدید کلی : 1,404,224