loading...
مجله اینترنتی 7 ایرونی
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
ایمیل های شما برای شرکت در مسابقه 6 355 shahram
هدر لایه باز با موضوع تفریحی سری اول 0 198 shahram
4 کد کاربردی و مفید برای وبلاگ یا وب سایت 0 155 shahram
کد بنر گوشه باقابلیت مخفی کردن بنر و باز شدن لینک 0 111 shahram
کد اسلایدر زیبای آخرین نظرات 0 148 shahram
ابزار گوگل پلاس حرفه ای و زیبا 0 146 shahram
کد تبلیغات متنی برای تمام سیستم ها 0 163 shahram
دربی تهران (( بنظر شما کدوم تیم میبره؟ )) 1 159 shahram
ایجاد امکانات در انجمن 0 111 shahram
سایت طراحیون مسدود شد 1 176 shahram
جلوگیری از کپی کردن مطالب 1 152 soft
عکس جدید امیر آقایی با ظاهری متفاوت در رودخانه 2 177 soft
ترول های با مزه سری اول 2 179 soft
تاپیک جامع سفارش کاور برای شبکه اجتماعی به رایگان 2 255 soft
کسی هست یه قالب خوب به من معرفی کنه 1 168 shahram
طراحی رایگان بنر برای کاربران انجمن 3 356 shahram
نوشته بصورت نئون 0 119 shahram
حرکت متن در نوار وضعیت 0 95 shahram
بارش برف 0 98 shahram
پیام خوش امد گویی 0 100 shahram
کد قفل کردن راست کليک 0 90 shahram
دانلود اکشن حرفه ای برای زیباتر کردن عکس 0 109 sam17
قالب کامل عکس چت 0 141 shahram
قالب کامل ربو چت (robochat) برای چت روم 0 110 shahram
اسکریپت وبلاگدهی وطن بلاگ نسخه 4.1 همراه با آموزش نصب 0 98 shahram
میگم یه وقت زشت نباشه ! ( طنز ) 2 151 shahram
تصادف وحشتناک تریلی با 25 خودرو در تبریز !+ تصاویر 2 143 shahram
دوست داری تو کدوم موقعیت باشی ( طنز ) 2 158 shahram
اوباما رو ببین !!! 2 136 shahram
اگه می تونی این جمله ها رو تکرار کن !!! 1 92 morebi
علیرضا بازدید : 140 1393/05/29 نظرات (0)

 

ته فنجان قهوه ام

کف دستم

یا پیشانی ام را ببین

چیزی نمی بینی؟

مثلا خطی

حرفی

یا چیزی که بتوان تو را

به من نسبت داد ؟

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

هرگاه ک "قهوه" مینوشم،به تو لعنت میفرستم..

هی لعنتی!!حق من تلخی"قهوه"نبود،شیرینی لبانت بود

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

قهوه چشمان توست

تیره ، تلخ

اما آرامبخش و اعتیاد آور

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

خدایا ...! امروز مهمانم باش..

به یک فنجان قهوه تلخ..

وقتش رسیده طعم دنیایت را بدانی!

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

ببین چقدر در هم حل شده ایم

تو قهوه میخوری

من خوابم نمی برد . . .

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

تلخی قهوه من فقط با تو شیرین میشه و لا غیر!

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

تو را میخواهد

شکر نمیخواهد

قهوه ی خیال همیشه شیرین است

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

"از تو چیز زیادی نمی خواهم

دستم را که بگیری

گرم می شوم .

لبخند که بزنی

دنیا شیرین می شود

آن قدر که این فنجان قهوه

زیر باران فجایع

بچسبد

ماه پا به فالم گذارد

و ستارگان

دیگر

خاری به چشم شبهایم نباشد.."

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

دیگر هیچ چیز شیرین نیست

جز خوردن یک قهوه تلخ با تو

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

در ته فنجان قهوه ام

کفشهای تو پیداست

نمیدانم

میروی

یا

می آیی؟؟؟

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

شاید عجیب باشد

دیدن مردی که هر روز می آید کافه

به یاد دیگری دو فنجان قهوه سفارش میدهد

یکی را می نوشد و می رود..

ولی من مردی را سراغ دارم

هر روز می آید کافه

ب یاد دیگری دو فنجان قهوه سفارش میدهد

هیچکدام را نمی نوشد و میگوید:" بدون او که خوردن ندارد..

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

آنگاه که نمادی از امید در فنجان قهوه ات نمی بینی و در طالعت نیز خبری از معجزه نیست،

بدان که خداوند همه چیز را به خودت سپرده تا بهترینها را بسازی.

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

"تو هنوز سردی

و اتاق در من میلرزد

لبخندْ عکسیست در صورتت

و چشمت قابی از خودم کناره پنجره

بی آن که به تو فکر کنم

آقا ببخشید: یک قهوه با چند <> لطفا

و بعد خیابان در من راه میرود

هنوز تو سردی.."

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

امروز نـه چــایم دارچـین داشـت

نه قهوه ام شـکر

نه اینکه نخواهم

حوصله اش رانداشتم

یعنی میدانی

امروزنبودم

نه امروز اصلاًنبودم من خیلی وقت است دیگر نیستم

راحت تربگویم تــوامروزباید می بودی٬همه روزها ب کنار٬تــوامروز راعجیب ب من وب چشمهای منتظرم بدهکاری

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

دلم تنگ میشود گاهی برای

یک " دوستت دارم " ساده

دو " فنجان قهوه داغ "

سه " روز " تعطیلی در زمستان

چهار " خنده ی بلند "

و پنج " انگشت " دوست داشتنی !

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

زندگی میگفت از هر چیز مقداری باقی می ماند...


دانه های قهوه در شیشه

، چند سیگار در پاکت و

کمی درد در آدمی...

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

حکايت دوست داشتن ؛ قهوه ايست که بيادت تلخ نوشيدم وباهرجرعه اش انديشيدم که طعمش رادوست دارم يانه؟!...

آنقدر ماندم بين دوست داشتن ونداشتن که تمام شد و فهميدم باز هم قهوه ميخواهم،حتي تلخ تلخ ...

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

من باید بلند شوم،

قهوه ای بو کنم!

بلکه این عطر لعنتی تنت از سرم بپرد..

 

*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*---*

 

دلـم بالکنی میخواهد رو به شهـر...

وکمی بادخنکــــ و تاریکـی...

یکـــ فنجان بــزرگـــ قهوه...

یکـــ جرعه تـ♥ـو...

یکـــ جرعه من...

وسکوتی که درآن دونگاه گره خورده باشد...

بی کلام...

میدانی...؟

دلم یک"من"میخواهدبـرای تـو...

ویک"تو"تا ابدبرای من...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1162
  • کل نظرات : 304
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 789
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 1,948
  • باردید دیروز : 675
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5,495
  • بازدید ماه : 12,716
  • بازدید سال : 75,179
  • بازدید کلی : 1,405,464